Monday, September 27, 2010

Puas hati sy..

Tadi singgah kedai ane nak beli tudung.. belek punya belek.. berkenan la 2 helai.. pastu nak bayar ane suh pilih lg tudung.. sy ikut kan aje.. belek lg naseb tkde yg bekenan.. masa nak bayar tu sy jeling la kejap kain ela.. ane ape lagi.. sibuk tunjuk yg tu tunjuk yg ni.. hajat hati sy mmg nak beli kain ela selai tp bkn kat kedai ane ni.. tp sbb ane ni dah beria sgt tunjuk.. pastu kebetulan pulak ada satu yg sy berkenan.. apa lg.. rembat la.. ane kata dia bg special price kat sy.. ye la tu ane.. lepas diskaun siket2 dia bg RM92 utk 4m kain ngan 2 lai tudung.. takkan sy nak byr terus kan.. mesti la sy nak tnjk skill tawar menawar yg sy ada.. sy mintak RM80.. wah over.. ane kasi sampai RM90 je.. tak puas hati la kan kalau kita tk dpt harga yg kita nak.. sy bgtau tk kesah la berapa2 janji 8 kat depan.. RM88 ke RM86 ke.. ane tk bg jgk.. last2 sy hulur RM100 sy suh ane bg baki RM12.. masam mencuka muka ane.. tu la sape suh paksa sy beli kain ela tu.. kan dah kena paksa bg diskaun lebih.. rilek la ane.. pasni kompem sy singgah kedai ane lg.. hehehe..

0 comments:

Post a Comment